tirsdag 6. oktober 2009

Madammene e kreative og valpene er blitt 4 uker.










Hei igjen!




Ting tar tid når det gjeller meg og d dere PC dyret her:(




Vel ,me samla oss for 2 uker siden ,e d vel nå , sko trena disse firbeinte troddlå ( kjært barn har mange navn). Adle vett jo at hu Torhild e jysla redde for frisyren sin ,så eg tenkte!!!! tenkte, tenk d dåkker:) Presending, 2 bilar m bakluke,takreil ,tau og litt lys så komme hu Torhild aldri te å skulka i vinter. Som sagt så gjort, det e ein stol så blei någe snodige ittpå. Lure på kaffarein glubing så greidde det der kunst stykke :)??????


Ja, så va det mine søte små, de vokse og vokse alt for fort. De e blitt filma og fotografert i adle bauer og kanter. 4 uker gamle e de blitt og begynner nå å leke litt med hverandre. Denne helgen trengte Marit og Jan Inge barnepass, så hu farmor stilte gladeligt opp. Ikkje nok med det ,men heile banden av store og små tobeinte" ongar" tok turen te Hommersåk for å se de 7 nydelige valpene til Faiska og Scotty. Alexsander ville ikke gå hjem ,han sko i hvertfall ha någen med seg hjem. Eg syntes at valpene greide seg veldig bra med så mange fremmende. Det va ingen som viste tegn til redsel.

4 kommentarer:

Gro sa...

Jøss, dokker imponere med kreativiteten og greier. Va det du så satte deg i en stolen kanskje??
:)

Hærlige Scotty sa...

Det var bilen som prøvte å setta seg :)

Aud Venke sa...

innimellom er du genial!

Elin sa...

Hei

Jeg er i kontakt med Jorunn Skjæveeland om valp fra kullet til Bella og Scotty. I den forbindelse fant jeg jo dene nettsiden:) Har du noen bilder av Scotty som valp? Lurer også på om Scotty er mentaltestet og om evt hans tidligere kull er det.

Du kan gjerne finne meg på Facebook eller sende meg en mail også - da blir jeg glad: elin.hagestande@stfk.no