søndag 20. september 2009

Valpene er blitt 14 dager gamle.







Så ble det helg igjen. Denne helgen kjørte vi med bobilen over Suleskar til Flateland camping i Setesdalen. Fjellet har fått høstfarger, det ble en nydelig tur over fjellet. Lørdagskvelden var fantastisk og vi brandt bål i en gammel grill. Scotty hadde selskap denne helgen av golden retriver tispen Janka, han var bokstavelig talt i fyr og flamme ( tulle bukken ). Plutseligt fant han ut at den pinnen som stakk ut av grillen, den såg spennande ut. Galningen hoppet opp og begynte å dra den ut av grillen, bomma på første forsøk og før vi fikk tid til å reagere stakk han avgårde med en 50cm brennende fakkel. stolt som en hane sprang han rund på campingplassen med en hale av røyk. Høvdingene , 2 stk denne kvelden hylte og skreik : det komme te å brenna i pelsen. Å eg, eg hylte av latter !! Det gjekk jo godt, han e liga heile :)
Pinnen te venstre i grillen fekk seg en frisk luftetur :) !!!!!




Før me kunne reise så måtte eg jo bare en tur te Hommersåk og sjekka at de stelte godt med valpene. Hjerteknuserene er blitt 14 dager gamle og har begynt å åpne øynene. Tante Punky svinse lykkelig rund valpekassen , snuser og lurer på ka ti d e hennes tur. Faiska, ja henne e eg blitt forelska i, hu e bare et heilskjønt vesen. Stelle og passe på sine søte små.



Torsdag begynte med endelig på kurs hos Arne Aarrestad igjen, en glad og lattermild gjeng. Håper at han kan banke inn litt treningsnytt både hos Scotty og ikke minst meg. Dette blir en fin høst, me glede oss !!!

Hilsen

Anne Lise og brannmannen Scotty :)

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Den hunden din e ikkje rektig i hodet. Han sko bare vist av og te hvilke fare han setter seg i med å spise all verdens mobiltlf. og annet rart.

Va nå godt alt gjekk bra. Hadde det vært Faya så hadde gjort noe sånn så hadde eg sikkert daua av hjerteinfarkt.

Gro sa...

For noen nusselige små "barnebarn". : )

He he, eg bler kje øvegidde lenger av någe, når det gjelde sprell fra Scotty.