fredag 9. januar 2009

Nytt år nye muligheter

Ja ja,nye muligheter med denne pc-en og :(

Eg blei jo ikkje ferdige med å skrive om treningen (denne doningen leve sitt eget liv )
Tredje økt skulle Scotty teste selvkontrollen, du gru og du skrekk tenkte eg.
Torhild og Aud Venke kastet, trillet ball rett forran nesen på Scotty. Underet skjedde, hurra ! han satt så fint som et skolelys og sa ikkje et einaste boff. Jøss tenkte eg ,der er håp:)
Økten ettepå trente vi på inkalling og brukte Pia som forstyrrelse. Gutten glimtet til igjen, 3 fine inkallinger. Nå va hu mor fornøyde og potla seg hjem,. Me va på tur på Borestranden med Åse, Camilla og Lisa på formiddagen og eg greide å ramla 3 ganger på den turen og fekk ein skikkelige sleng på nakken.
Vel ramle det er meg det på vinteren, greide det på mandags treningen og. Vett dåkke ka ?
eg låg langflade på isen så hørre eg ein forsiktig fnising fra hu Torhild : Anne Lise kan me le nå?
Den knehønå ! Hu e nå greie og santvel Torhid?

2 kommentarer:

Aud Venke sa...

Ja, Scotty var verkeleg flink under forstyrrelsane. Kjempebra! Han er ein reser på innkalling òg. Det er ting som er godt i gang på villbassen din, Anne Lise :)

Anonym sa...

Ja det finnes håp for de håpløse, ikkje at han e d då, gullungen :)Han e bare jysla goe å apportera :(