søndag 29. november 2009

SCOTTY FYLLER 3 ÅR I DAG. Hurra!!!!!!!!!




Nå har vi nådd en milepæl. Jeg har hatt som mål å stappe mest mulig inn i hode på godgutten på disse 3 årene. Jeg er kjempe stolt av han, det var ingen selvfølge at alt har gått så bra. En stor takk til Nina Jørgensen for at det var jeg som fikk akkurat Scotty.


Takk til Siddis hundeskole, Malmins hundeskole for alle gode råd.




En kjempe stor takk til :


Aud Venke og Ecco


Elisabeth og Faya


Gro og Maja


Silje og Pia


Gro Anita og Zita


Torhild og Era


Marit, Jan Inge og Punky


Kari og Deah


Kari og Evita


Marina og Kira


Gro og Lotta




De har alle på hver sin måte hjulpet,pusjet meg videre og sørget for at jeg var i godt humør.Dette er en kjempe gjeng, heldige meg!


Scotty er 3 år og har 13 valper etter seg, det hadde jeg aldri i min villeste fantasi inbildt meg for 3 år siden.


Hipp hurra for Scotty alias : Bin Laden, Emil, rabbagasten, villbassen, vasstasen, fjell gjeita, kjempe kjekken og den herlige godgutten. Det skal bli spennende å trene videre både lydighet og bruks. Skulle bare ønske at jeg ikke var så konsekvent ukonsekvent he, he. Her trenge eg møje hjelp. :-)

3 kommentarer:

Aud Venke sa...

Gratulera med dagen, villbassen vår!!! Både du og mor di er ein fryd å ha med seg i treninga. Det skjer alltid noko om ikkje alltid det vi planla :).

Ekko helsar og seier at hadde han visst at du hadde bursdag så hadde du kanskje fått igjen kvakkien din. Men han syns helst den treng litt ferie og kontakt med ein vaksen firbeint ei stund til. Han luftar den kvar dag

Gro sa...

GRATLA MED DAGEN SCOTTY!!

Takk til deg og Anne Lise som alltid sprer godt humør og mye lått og løye, ofte takket være Scotty sine ablegøyer.
Visst har Scotty lært mye på disse tre åra, og det er takket være deg Anne Lise!!

Smask fra Maja og!!

Elisaabeth & Faya sa...

Grattis te vår deilige Scotty. Du har nådd langt på alle fronter. Du har blitt både sjampis og pappe. Og eg kjenne ingen andre kjekkaser så e så flink å spise plastposer, briller,mobiler og sånne ting. Sammen med mor di sprer du lått og løye. Takk for det. :-)

Og mer lydighet ska det bli. :-)

Utrolig kjekt selskap du hadde i dag. Masse god mat te 2 og 4 beinte. Håpa det komme bilder i bloggen.