tirsdag 13. oktober 2009

DRØMMEDA PÅ REVTANGEN!




FLYNDRESLASKEN
var på tur i dag med damene sine, i dag Era og Faya :-)
For en drømmedag, sol og nesten vindstille. Alt er perfekt, ren hund(måtte bade han i går etter en romantisk tur med Faya i diverse sorpehål),ren luft,rent blått hav, enn så lenge. Stranden var full av tare som var skylt i land, herligt å rulle seg i og så ett nytt lag med fineste jærsand, som om dette ikke var nok så finner den stolte hanen en diger død flyndre og då va sirkuset i gang!
Hu Torhild hylte av latter ( det jørr hu jo alltid då). Rart at hu alltid e der når någe skjer? Ja Romeo sprang som ein galen og sko dreba den der flyndrå. Han rista og hoppa , flyndrå daska fra øyra te øyra. Hu Torhild hylte, du må filma han! Vel eg prøvte så godt eg konne mens eg hylte,trygla og ba. Det gjekk som det mått gå, skitt!
Era syntes at det va på tid med et bad så hu lokka stinkbomå ut i havet. Itte kvert så dukka Betta og Faya opp ( de dridla litt va sikkert trøtte itte i går)Våre søte små sprang, bada, sprang og rulla seg i den deilige sanden, eg e sikker på at de planla sølet så me sko få mest mulig arbeid når me kom hjem.Hu Betta e snille og Faya sko få seg et godt varmt bad med såpa og balsam i dag og. Era og Scotty va ikkje så heldige eller? Me kjørte straka vegen ner te Bore elvå og uti me de. Scotty va på veg te Danmark før han fant ut at det va best å snu,han svømte som ein gal mot strømmen og frem kom han. Nå ligge han her og sove, lure på om han e trøtte? Han drømme, Era og Faya e kjempe søte, kanskje eg kan lura meg te et............ein gang, he,he :-) NATTI !!


2 kommentarer:

Elisabeth sa...

Ja, Scotty lage mye lått å løye han. :-) Kan tenka meg han lukta vondt, for eg kjente faktisk Faya lukta. Så det blei full vask på henna. Og sandkassen så datt av na va svarte sand. Kan ikkje huska eg gjekk på ei svarte sandstrand. Men eg må vist det ha gjort.

Hærlige Scotty sa...

Du trenge briller :-)