lørdag 12. september 2009

VI KLARTE DET !!!!!!! og Valpene er 1 uke gamle :-)








Hurra vi klarte det!!!!




Vi sto opp klokken 06.00 i morges. Det var Nkk utstilling i Orre hallen og vi skulle i ringen klokken 09.00.Huff for et styr, heldigvis regnet det ikke og Scotty kom tørr og rein hjem fra morgenturen.




Eg hadde ein drøm om at Scotty ein gang skulle klare å bli norsk utstillings champion.




Jan Inge var handler for meg ,og som vanlig hadde eg sommarfoglar i magen.Scotty har ikkje kommet seg igjennom ein einaste utstilling uten en eller annen form for ablegøyer.




Hu mor va skeptiske te heila greiå. Tro det eller ell er ei, det var litt av et radarpar som entret ringen. Gurimalla han Scotty gjorde ikkje någe gale og eg fekk hakaslepp!




Det var rett å slett et vakkert par :-) he, he.gutta boys.




Det ble CK, stor CERT,BIR, CAMPIONAT og CACIB



Ein kjempestor takk til:


Marit og Jan Inge Malmin
Jacob og Judith Grude
Elisabeth og Faya
Nina Jørgensen ( oppdretter) og heia gjengen som alle har bidratt til denne opplevelsen.TAKK alle sammen!Uten dere hadde jeg ikke våget.







De søte små har nå blitt 1 uke gamle, det går faktisk ann å se at de er blitt større. Faiska er søt og det er rørende å se hvordan hun steller med de små nurkene.
Det har blitt en lang dag, en god dag og nå tar me kvelden :-)
Hilsen
Anne Lise og Scotty

3 kommentarer:

Aud Venke sa...

Gartulera til både matmor og Scotty!! Det var vel fortjent! At Scotty er ein flott toller har vi jo alltid visst, men så var det hurragutten som fann på litt av kvart i blant. Så kjempe at han stod løpet ut. Jan Inge gjorde nok ein skikkeleg jobb som handlar :). Eg fryder meg med dokke!

Gro sa...

Wow, det var kjempeflott!!!
GRATULERER SÅ MASSE te dokker begge to.
Og tenk, uten ablegøyer i ringen, he he. Godt jobba Jan Inge!!

Klem fra Gro og Maja!

Elisabeth sa...

JIPPI :-) Utrolig gøy. Men så synd at eg ikkje fikk være med å se det hele. Skulle så gjærne vært der.
Men går ut i fra at eg får være der når både han og Faya blir både svensk og dansk champion. Me må jo bare reisa nå. :-)